Dutch Pink Tattoo Day

Dutch Pink Tattoo Day

Pagina's

woensdag 30 oktober 2019

Gezocht....jij....


Lieve Allemaal,

Tot nu toe draai ik Dutch Pink Tattoo Day helemaal alleen. En dit is geen klus om 
helemaal alleen te doen. Dus doe ik hierbij een oproep aan jullie om te vragen
of jullie bereid zijn om mee te helpen, op vrijwillige basis, 
aan het verder opzetten van Dutch Pink Tattoo Day en 
dit tot een groot succes te maken.


Waar ben ik dan naar op zoek?

* iemand die de website en het blog kan beheren en verfraaien
* iemand die de teksten en verhalen voor de website en facebook wil schrijven
* iemand die de gesloten pagina voor deelnemende vrouwen wil moderaten
*iemand die de administratie wil gaan bijhouden. 

* een duizenpoot die meedenkt en helpt waar nodig

Het kost niet heel veel tijd en energie. Alles gaat in overleg en we werken
samen in goede harmonie en rust. 
Onze gezondheid gaat voor alles en zo ook onze gezinnen en families. 

Maar ben je net als ik begaan met andere borstkanker survivors dan
vraag ik je om contact met me op te nemen en dan kunnen we
kijken wat we samen kunnen betekenen voor anderen. 

je kunt me HIER mailen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten