Dutch Pink Tattoo Day

Dutch Pink Tattoo Day

Pagina's

woensdag 23 oktober 2019

Welkom bij Dutch Pink Tattoo Day




Welkom op de officiƫle website van Dutch Pink Tattoo Day!
In oktober 2020 willen we een start maken met het verzorgen
van een tattoo op de littekens of reconstructies bij vrouwen en mannen
die zijn getroffen door borstkanker.

Ik heb zelf als eerste in Nederland op 2 november 2018 een tattoo mogen ontvangen
 van de Amerikaanse organisatie P(personal) Ink.  Dankzij hun kreeg ik mijn tattoo op de Amsterdan Tattoo Convention. Hieronder kun je op de link klikken
om te kijken hoe dat was.



Verslag van Hart van Nederland

Helaas is de Amerikaanse organisatie overgenomen door een andere organisatie die niet naar Europa wil uitbreiden. Maar daar wilde ik het niet bij laten zitten. En dus heb ik besloten om
zelf (op geheel vrijwillige basis) de Dutch Pink Tattoo Day op te gaan zetten. Op deze manier wil ik het mogelijk maken dat vrouwen en mannen mogen gaan ervaren wat een tattoo op je litteken voor je kan doen.
Want voor mij heeft dit een heel groot stuk geestelijke genezing gegeven.
En dat gun ik gewoon iedereen.

Wees welkom op deze site. Lees en reageer en wil je meer weten als
borstkanker survivor of als tattoo artiest. Neem dan gerust, geheel vrijblijvend, contact met me op.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten